Niğde Valisi Nedim Akmeşe, uyuşturucu ve madde bağımlılığıyla mücadele kapsamında Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen NARKOTIR faaliyetlerini ziyaret etti.

Cumhuriyet Meydanı’nda kurulan NARKOTIR alanında yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan ValiAkmeşe, gençlerin zararlı alışkanlıklardan korunması ve toplumda uyuşturucuyla mücadele konusunda farkındalığın artırılmasına yönelik faaliyetlerin önemine dikkat çekti.

Vali Nedim Akmeşe ziyarette, uyuşturucuyla mücadelede toplumsal bilincin güçlendirilmesi amacıyla yürütülen çalışmaların sürdürüleceği belirtilirken, görevli personele çalışmalarında başarılar dilendi.

Mobil Sağlık Ekibi Yıldıztepe’de Vatandaşlarla Buluştu
Mobil Sağlık Ekibi Yıldıztepe’de Vatandaşlarla Buluştu
İçeriği Görüntüle
49010725861503_1305682891752164_5900240583724957856_n.jpg
7353722769105_1305682931752160_5769897616737064914_n.jpg
39988724958556_1305682951752158_2306319600703075243_n.jpg

39988724958556_1305682951752158_2306319600703075243_n.jpg image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget