TFF 3. Lig’de 20. hafta müsabakasında Niğde Belediyespor, Osmaniye’de MD Grup Osmaniyespor’un konuğu oldu. Cevdetiye 1 Nolu Saha’da oynanan karşılaşma saat 13.00’te başladı.

Karşılaşmanın ilk yarısında her iki takım da kontrollü bir oyun sergilerken, yakalanan pozisyonlara rağmen gol sesi çıkmadı ve devre 0-0 eşitlikle tamamlandı.

Niğde Belediyespor’da transfer çalışmaları devam ediyor
Niğde Belediyespor’da transfer çalışmaları devam ediyor
İçeriği Görüntüle

İkinci yarıda tempo artarken, maçın kader anı 87’nci dakikada yaşandı. MD Grup Osmaniyespor’da İdris Güneş, attığı golle takımını 1-0 öne geçirdi. Kalan dakikalarda Niğde Belediyespor’un beraberlik çabaları sonuç vermedi.

Bu sonuçla MD Grup Osmaniyespor sahadan 1-0’lık galibiyetle ayrılırken, Niğde Belediyespor haftayı puansız kapattı.