Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

İletişim Başkanlığı’ndan yapılan yazılı açıklamada Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdiği bildirilerek, ''Görüşmede, Türkiye-Ermenistan ilişkileri ve bölgesel konular ele alınmıştır. Görüşmede ayrıca, iki lider bölgede kalıcı barış ve istikrarın tesisinin bölge ülkelerinin tamamının kalkınma ve refahına katkıda bulunacağını vurgulamış ve bu yönde diplomatik çabalara devam edeceklerini ifade etmişlerdir'' ifadeleri kullanıldı.

CHP Niğde Heyeti , Özgür Özel ile Görüştü
CHP Niğde Heyeti , Özgür Özel ile Görüştü
İçeriği Görüntüle
64ff2c6a470a9b1a2c082fa1.jpg